طرز های مطلوب برای از بردن بوی بد باطن خودرو

هرآنچه درباره خودرو باید بدانید

طرز های مطلوب برای از بردن بوی بد باطن خودرو


برای اینکه بخواهیم بوی بد باطن کابین خودرو را از در میان ببریم راههای متفاوتی وجود داراست، که درین نصیب بع بعضا از آن‌ها اشاره خوا‌هیم کرد.

به کار گیری از امداد خودرو مشهد خوشبوکننده های گوناگون از شایسته ترین روشها برای از در میان بردن بوی بد باطن کابین است.

امروزه اشکال مختلفی از خوشبوکننده‎‌ها تحت عنوان بخشی از اثاثیه جانبی خودرو‌ در دسترس صاحبان خودروها است. همینطور برخی از مارک‌های خالق اتومبیل‌های لاکچری، مبادرت به به کار گیری از فناوری‌های امروزی در خودروهایشان کرده‌اند و از سیستم‌های خوشبوکننده اتومات در تولیدها جدیدشان به کارگیری کرده‌اند.

به کارگیری از قهوه در درون ماشین نیز می‌تواند برای از دربین بردن بوی بد خودرو یاری کننده باشد. برای اینکار خوب میباشد یک کاسه آکنده از دانه های قهوه در باطن خودرو قرار دهید و هر مجال که خواستید از اتومبیلتان به کار گیری فرمایید، پیاله را از درون کابین بیرون نمایید؛ یک کدام از مهم ترین خاصیت قهوه این میباشد که بوی نتایج از نم را از قطعات داخلی خودرو جذب می‌نماید و خیلی زود بوی بد را از فی مابین می‌ موفقیت.
استعمال از جوش شیرین از سایر راههکارهای مطلوب برای از فی مابین بردن بوی بد میباشد. یک کدام از مهمترین خاصیت جوش شیرین این میباشد که می تواند نم را از روی صندلی‌ها و دیگر قطعات پارچه‌ای خودرو از فی مابین غالب شود. بوی تعریق تن و یا این که بوی نم بعداز باران، به راحتی بوسیله مقداری جوش شیرین از فی مابین می‌رود؛ کافی میباشد به اندازه یک قاشق غذاخوری بر روی صندلی‌ها بریزید تا خیلی زود بوی بد از داخل کابین خودروتان رفع خواهد شد.
شستشوی درون ماشین با محلول آب و سرکه نیز می‌تواند باطن کابین را ضدعفونی کرده و بوی بد را از میان چیره شود.

خلال اسپری محلول آب و سرکه، مطلقا روزمره پس از پیاده شدن از اتومبیل کفی ها را منزه کرده و همینطور هفته ای یک توشه خودروی خویش را صفر شویی فرمائید تا هیچگونه زباله و کثیفی در درون ماشین نماند و بوی بدی ندهد.

به کار گیری از پوست مرکبات در درون ماشین از سایر ترفندها برای از در میان بردن بوی بد خودرو میباشد. برخی اشخاصی به کارگیری از خوشبوکننده های شیمیایی را دوست ندارند، برای همین می‌توانند از مرکبات برای خوشبو کردن درون کابین خودرو به کار گیری کنند.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.