انگیزه برق دزدی ماشین از کجاست؟

هرآنچه درباره خودرو باید بدانید

انگیزه برق دزدی ماشین از کجاست؟


مطلقا تا به حالا با این اختلال برخورده اید که؛ مقدار متعددی از باتری، برق و انرژی هدر می رود و این رخداد در طول خاموشی خودرو رخداد می افتد. در واقع نقص‌ از آنجاست که اجزائی از خودرو بی ادله، در درحال حاضر مصرف انرژی و باتری می باشند که به عبارتی برق دزدی ماشین میباشد. نوشته‌ی‌علمی پیش رو با تیتر انگیزه برق دزدی ماشین از کجاست؟ به شما خواهد اظهار‌کرد که، را باتری ماشین امداد خودرو مشهد شما خیلی زود تک تک می‌گردد.

خودرو، جریان برق ما یحتاج خویش را از باتری مدد می نماید و وقتی که ماشین پر‌نور میباشد، این رخداد طبیعی میباشد. ولی هنگامی سوئیچ خودرو در شرایط خاموشی و آف قراردارد، این جریان جدا میگردد و نیازی به مصرف باتری برای حفاظت جریان برق وجود ندارد. ولی در وضعیت به طور کامل صد در صد، این رخداد نمی افتد و اجزایی از باتری استعمال می نمایند و تماما منطقی و نرمال میباشد. برای پر‌نور گذاشتن ساعت خودرو، رادیو، ضبط، قفل مرکزی و دزدگیر این مصرف از باتری در موقعیت آف هم طبیعی میباشد.

برق دزدی ماشین چیست؟
در‌حالتی که مقدار برق مصرفی از باتری از وضعیت طبیعی و معمولی بیشتر باشد، برق دزدی پیش آمده میباشد و بایستی بدانیم انگیزه برق دزدی ماشین از کجاست؟ مقدار مصرف باتری طبیعتا برای خودرو از نوع تازه، دربین 50 تا 85 میلی آمپر میباشد و این برای خودروهای کهن میتواند نزدیک به، چیزی نادر خیس از 50 میلی آمپر باشد. چنانچه مصرف برق و باتری خودرو شما ازاین‌مقدار بیشتر میباشد، بایستی به وسیله متخصص و دارای تخصص انگیزه یابی خواهد شد.

از دلایل عمده در خلل برق دزدی ماشین، وجود مشکلی در سیستم الکتریکی ماشین و وایرشمع و کویل می‌تواند باشد. از سایر موردها بارز در برق دزدی ماشین، انواع در سیستم فیوز ها میباشد. این کارداران آنقدر در برق دزدی ماشین اثر دارا‌هستند که می‌توانند در پهنا یک سری ساعت، باتری ماشین را از فعالیت انداخته و تخلیه نمایند.

این نکته را در لحاظ داشته باشید که خودروهای تازه از نگاه، برق دزدی ماشین حساس خیس می‌باشند. یعنی در مرز 85 میلی آمپر، در تاثیر گذر زمانبر باتری و قدمت آن اثر می‌گذارد. پس مدام بایستی حفظ صحیح از باتری خودرو را در الویت قرار بخشید نا شما دوست عزیز مبتلا ایرادات برق دزدی و تک تک شدن نابهنگام باتری خودرو نشوید. شارژ و حفظ خودرو با به طریقی باشد که، معدود خیس از 12.4 ولت نبوده؛ چون در این‌حالت، باتری خورده و سولفاته می گردد و خطاها متعددی را برای مالک خودرو تولید می نماید.

در کدام نصیب ها برق دزدی ماشین بیشتر میباشد؟
درصورتی که از انگیزه برق دزدی ماشین از کجاست؟ بخواهیم بیشتر بدانیم، می بایست از نصیب هایی که احتمال برق دزدی خودرو در ان ها بیشتر میباشد، استحضار داشته باشیم. برای همین مراد ما به‌این مسئله میپردازیم تا شما عزیزان بیشتر با خبر گردید. تدبیر درباره اشتباهات برق خودرو بسیار در مراقبت از خودرو و ارتقا ارتفاع قدمت باتری موءثر میباشد.

در اصل در اشتباهات برق دزدی خودرو می بایست متخصص و کارشناس، وارد این فرمان گردد. متخصص خودرو و تعمیرکار زبده خیلی ریلکس میتواند، خلل را انگیزه یابی نماید و برطرف گردد. البته در حالاتی هم خویش شما، میتوانید این مشکب را از دربین ببرید.

عامل معمولی ای هم از برق دزدی ماشین وجود داراست که در ان وضعیت می‌توانید خویش شما اختلال را برطرف نمائید. تنها پاره ای داده ها درباره خودرو کافی میباشد. خیلی مواقع از مورد ها دزدی برق خودرو، رادیو، سیستم پخش و ضبط خودرو، دزدگیر و قفل مرکزی، کویل، وایرهای شمع میباشد. در‌این حالت با وجود این خطاها، خویش، انگیزه را پیدا کرده و ان را برطرف فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.