سرویس های بعدازظهر ای خودرو چیست؟

هرآنچه درباره خودرو باید بدانید

سرویس های بعدازظهر ای خودرو چیست؟


سرویس های مجال ای خودرو یکی موثرترین رویه‌ها در افزایش عمر موثر قطعات و همینطور کاهش هزینه‌های حفظ به حساب میایند. برخلاف آنچه تصور می‌شود، عدم اجرا به موقع سرویس های فرصت ای خودرو می تواند آسیب‌های فراوانی را برای تمامی بخش‌های خودرو مخصوصا تیم می شود.

در صورتیکه صاحب و مالک امداد خودرو مشهد یک خودرو می باشید، باید بدانید که با نگهداری مناسب می توانید عمر ماشین خود را افزایش دهید و از هزینه‌های احتمالی آن هجران نمایید؛ به‌همین عامل می‌باشد که سرویس فرصت‌ ای خودرو به عنوان یک عامل مهمِ پیشگیری از اشتباهات محسوب میشود، زیرا غرض آن خودداری از خرابی‌های احتمالی خودرو می‌باشد. از همین رو در این نوشته‌ی علمی از محرمانه مقاله‌ها خبرنامه خودرو همپا مکانیک قصد داریم هر ‌آنچه در مورد سرویس های بعدازظهر‌ ای خودرو باید بدانید را برایتان گستردن دهیم. لطفا تا انتهای نوشته‌علمی با ما یار و همدم باشید.

مطمئنا چنانچه جزو افرادی باشید که سلامت خودرو برایتان بسیار اهمیت دارد، به خیر با کلمه سرویس های مجال ای خودرو آشنا میباشید. سرویس های بعد از ظهر ای خودرو گروه اقداماتی می‌باشد که برای نگهداری از خودرو ملزم به اعمال آن خواهید بود تا در دراز مدت بتوانید تا حد چشمگیری از آسیب‌های وارد شده به خودرو خودداری کرده و از سلامت ماشین مطمئن باشید.

اصول اولیه مانند بده بستان روغن، حساب کردن فشار لاستیک‌ها و اعمال کارهای پایه‌ای که بخشی از سرویس های بعد از ظهر ای ماشین میباشند، به شما کمک می‌کنند تا قبل از این‌که خودرو جراحت دورازشوخی ببیند، بتوانید از ماشین خود به خیر محافظت فرمایید.

در چرخه عمر خودرو، زمان کافی وجود دارااست که به‎‌طور مجال‌ای بتوان وضعیت ماشین را آیتم استیناف قرار داد. سرویس های بعدازظهر‌ ای که به عنوان «تعمیر و نگهداری مبتنی بر فرصت» نیز شناخته میگردد، یک استراتژی کاربردی است که نیاز به محافظت از خودرو در فواصل وقتی مشخص و معلوم را انتخاب می‌کند. صرف لحاظ از این‎که خودرو تا چه واحد سنجش از سلامت موردنیاز برخوردار است، بازدید بعد از ظهر‌ای می‌تواند کاری بسیار مفید باشد.

فواید و معایب سرویس های فرصت‌ ای خودرو

از مزایای اعمال سرویس های بعد از ظهر ای خودرو این است که نیاز به کارهای اضافی برای تصمیم‌گیری درباره ی سرویس‌دهی را به کلی از بین می برد. بدین مضمون‌ که شما شاید دقیقاً ندانید چه زمانی می بایست روغن ماشین را عوض نمائید و یا این‌که اصلاً نمی‌دانید چرا باید همگی قسمت‌های مکانیکی خودرو در حین‌های خاصی رسیدگی شود. اگرچه هزینه‌های اول سرویس مجال‌ ای ممکن می‌باشد به نظر زیاد برسد، اما این نوع خدمات از هزینه‌های بلند‌برهه زمانی می‌کاهد. استعمال از سرویس‌ های بعد از ظهر‌ ای ماشین به معنای این هست که شما ماشین خود را از دید سلامت مکانیکی بیمه کرده‌اید. همچنین خدمات بعد از ظهر‌ای خودرو بیشتر به داده‌های وقتی و تجزیه و بررسی متکی است.



نکته منفی در سرویس های مجال‌ ای خودرو، اعمال کار‌های غیرضروری می‌باشد؛ تخمین زده می‌شود که تا 30٪ کارهای پیشگیرانه برای سلامت خودرو بیش تر از نیاز حقیقی و واقعی اجرا می‌گردد. بعضی از نمایندگی‌ها فواصل وقتی سرویس های مجال ای خودرو را کاهش می دهند. مثلا، تست باتری حداکثر برای دو بار در سال، آن هم برای عده ای که به‎‎‌طور مداوم با خودروی اتوماتیک می‌کنند ضروری هست؛ البته نمایندگی طرف قرارداد شما ممکن هست به جای دو بار در سال، چهار بار در سال را برای بازدید مجال ای انتخاب کند. این مقدار بیش تر از حد مجاز می‌باشد، و مقصود از این کار تنها می تواند دریافت هزینه بیشتر از افراد باشد.چه هنگامی باید سرویس های بعدازظهر ای خودرو انجام شود؟

برای اینکه بدانید چه زمانی باید سرویس های مجال‌ ای خودرو را اجرا دهید، شروع می بایست کتابچه راهنمای خودرو را پژوهش کنید؛ این کتابچه حاوی آیین نامه‌هایی برای مراقبت صحیح از خودرو و فرصت و کیلومتر سرویس های مجال ای خودرو هست.

در کتابچه راهنما می‌توانید مواردی مانند فرصت بده بستان روغن، بازرسی فشار باد تایرها، گرمای بیش تر از حد موتور، تغییر فیلترها، تعویض تسمه‌ها‌ (دینام و تسمه تایم) و موردها دیگر را پیدا فرمائید. حتی خواهید فهمید که روغن موتور مناسب خودرو شما چه برندی هست! دفترچه راهنمای خودرو می تواند حاوی مطالب مهمی از روش مراقبت و چگونگی کارکرد نصیب‌های مختلف ماشین باشد.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.