روند تشخیص فساد رله پمپ سوخت

هرآنچه درباره خودرو باید بدانید

روند تشخیص فساد رله پمپ سوخت

رله یک جزء الکتریکی در سیستم احتراق شما میباشد که به آسانی برق مایحتاج پمپ بنزین را دفاع می نماید. برای تشخیص فساد رله پمپ بنزین به یک مولتی متر نیاز دارید تا بتوانید آن را آزمایش فرمایید. آزمایش رله پروسه بغرنج ‌ای میباشد که می بایست بوسیله یک مکانیک حرفه ای صورت بپذیرد. در‌این بخش طریق آزمایش رله پمپ سوخت با مولتی متر توضیح داده میگردد. با این تشخیص، می‌خواهید امداد خودرو مشهد  با دادن میزان مناسب ولتاژ پژوهش نمائید که آیا رله به خیر فعالیت می نماید. روند تشخیص فساد رله پمپ سوخت با امداد مولتی متر به تفصیل ذیل میباشد:

رله پمپ سوخت را از وسیله نقلیه خویش جداگانه فرمایید.
یک منبع برق 12 ولتی تنظیم فرمائید.
پروب های مولتی متر را به پین های باتری و توشه وصل فرمایید.
نتیجه ها را آنالیز فرمایید.
رله پمپ سوخت را از وسیله نقلیه خویش مستقل فرمایید.
رله دارنده چهار شالوده میباشد. این مبنا ها عبارتند از محور زمین، اساس ولتاژ ورودی، اساس توشه که به پمپ بنزین پیوند میخورد و مبنا باتری. این چهار پین برای تست ما اساسی میباشند. رله معمولاً در باکس فیوز توزیع کننده در حدود باتری ماشین شما یا این که در داشبورد خودرو جای‌دارد. ممکن میباشد رله پمپ بنزین در جای های دیگری در باطن وسیله نقلیه شما قرار داشته باشد، براین اساس ممکن میباشد بخواهید در وب کاوش نمائید تا جای ظریف سبک ماشین خویش را بدست آورید. زمانی که آن را پیدا کردید، به آسانی آن را از سوکت غیر وابسته نمایید تا چهار پین ظواهر خواهد شد.
یک منبع برق 12 ولتی تهیه و تنظیم نمایید
برای این آزمایش، می بایست از یک منبع تغذیه فرنگی برای هواخواهی 12 ولت جریان به رله خویش استعمال نمایید. ما می‌ خوا هیم موقعیتی را مهیا کنیم که جریان برق توسط نقلیه وصل باشد. باتری ماشین شما یک منبع 12 ولت بهتر برای استعمال میباشد.

پروب های مولتی متر را به پین های باتری و توشه وصل نمایید
در حالی که مولتی متر خویش را روی محدوده ولتاژ DC تهیه نموده اید، پروب مولتی متر قرمز را به مبنا باتری وصل فرمایید و پروب مشکی را به اساس توشه وصل نمایید. برای اتصال منبع تغذیه به پین های رله به سیم هایی با گیره سوسماری نیاز دارید. سیم منفی را از منبع به شالوده زمین وصل نمائید و سیم مثبت را به مبنا ولتاژ ورودی وصل فرمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.